Johns begravning

Vår älskade Johns begravning kommer att äga rum måndagen den 31 augusti 2009 klockan 15.15 i Hoppets kapell på Skogskyrkogården, Stockholm. Vi önskar att alla som har möjlighet delar denna stund i Johns minnne med oss. Hans värme och kärlek ska på detta sätt lyftas fram, precis som han själv var - alldeles öppen och självklar.

Enbart i Sverige drabbas nästan varje dag ett barn och därmed barnets familj av cancersjukdom. Tanken är outhärdlig för oss. Vetskapen om barnets och familjens kamp och smärtor är tyvärr vår fruktansvärda kunskap och erfarenhet. För oss är det en sällsam gåva att kunna bidra med något. Med hänsyn till detta vill vi påminna om barncancerfonden genom minnesfonden:
"Vi glömmer aldrig John" http://www.barncancerfonden.se/4560.
Istället för blommor, bidra gärna dit!

med sorg och stor kärlek //Ellen, Malin och Mikael

3 kommentarer:

  1. Jag vill gärna komma för att visa att mina tankar finns hos er och för att hedra John och hans kamp. Jag hoppas att det är okej för er att jag kommer. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tänker på er och fina John...varje dag. Ville bara säga det. Om det är er önskan, så känns det självklart att hylla minnet av John och visa min familjs stöd i denna svåra stund, genom att delta i minneshögtiden.

    Stor kram
    Pernilla Nordström

    SvaraRadera
  3. Här kommer en hel bunt med kramar till er!

    Linda Lindholm

    SvaraRadera